Fanfarecorps Wilhelmina in concert

Op zondag 17 januari 2016 geeft Fanfarecorps Wilhelmina Volendam weer haar jaarlijkse nieuwjaarsconcert, tevens donateursconcert. Het voorprogramma wordt verzorgd door het Tamboercorps Volendam.

Dit jaar wordt het concert opgedeeld in 2 delen. Voor de pauze speelt het corps alleen een aantal mooie nummers. Na de pauze hebben we de volgende gasten die ons komen versterken:

– Jan Keizer op keyboard;

– Martin Tol op basgitaar;

– Marit Zwarthoed als zangeres;

– Minke Grootjen als zangeres.

Samen met hen gaan we een stuk of 6 stukken doen van uiteenlopende artiesten, waaronder ABBA, Supremes, Dusty Springfield en Christina Aquilera. Het corps is natuurlijk van alle markten thuis en kan dan ook alles spelen en dat zullen we ook laten horen. Dat wordt op zeker een concert om je vingers bij af te likken.

Kortom, een superleuke muziekmiddag die je zeker niet mag missen.

Het concert vindt plaats in de PX in Volendam. Aanvang is 16.00 uur. Zaal open om 15.30 uur. Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar à € 7,50 (donateurs krijgen kaarten gratis toegestuurd). Zorg dat je erbij bent!

Meer informatie is te vinden en verkrijgbaar via www.fanfarewilhelminavolendam.nl