Actie Rabobank Waterland

In de maand december heeft de Rabobank de actie “De Wensboom” gehouden. Organisaties, stichtingen en verenigingen konden een wens indienen voor een bedrag om een bepaalde wens te kunnen vervullen. Deze wens werd dan opgehangen in de Wensboom, waarna de Rabobank een aantal wensen selecteerde die in aanmerking kwamen voor een bepaald bedrag. Ruim 700 organisaties, stichting en verenigingen hebben een wens ingediend. Hiervan werden er 73 uitgeloot die een bedrag in ontvangst mochten nemen.

Fanfarecorps Wilhelmina was één van de verenigingen die een mooi bedrag mochten ontvangen. We kregen een bedrag toegekend van € 500 voor de aanschaf van nieuwe instrumenten voor nieuwe leerlingen. Een heel mooi gebaar van de Rabobank waar we heel blij mee zijn.