Corps in concert

Op zaterdag 29 oktober aanstaande komt Fanfarecorps De Woudklank uit Noordwolde naar Volendam om samen met ons een concert te geven. De dirigent van dit corps is Ellis Nijdam. Zij is de dochter van Tinco Nijdam die in de jaren ’80 en ’90 in totaal 18 jaar dirigent is geweest van Wilhelmina. Ellis heeft in het verleden vaak meegespeeld bij ons op hoorn. Het is dan ook erg leuk dat we elkaar nu op deze manier weer gaan ontmoeten.

We gaan er natuurlijk weer een fantastische middag van maken, vol met juweeltjes van muziekstukken. Het concert vindt plaats in de aula van het Don Bosco College aan de Heideweg. Het begint om 16.00 uur en duurt tot ongeveer 18.00 uur. Voor de echte muziekliefhebber een must om bij aanwezig te zijn.

Mis het niet!

Check ook: www.fanfarewilhelminavolendam.nl