Mis het niet!

Op zondag 22 januari 2017 geeft Fanfarecorps Wilhelmina Volendam weer haar jaarlijkse nieuwjaarsconcert, tevens donateursconcert.

Dit jaar wordt het concert geheel verzorgd door het fanfarecorps zelf. We hebben het tamboercorps bereid gevonden de opening van het concert te verzorgen. Daarna voor de pauze een mix van licht klassiek en populair. Na de pauze populair en filmmuziek zoals Anouk, Skyfall en Frozen. Zowel voor als na de pauze wordt het programma van het gehele corps afgewisseld met 2 stukken van een ensemble wat is samengesteld uit een aantal corpsleden.

We zijn steeds op zoek naar verdere vernieuwingen die we in onze optredens kunnen verwerken. Zo maken we al gebruik van projecties op het scherm achter het podium, maar zullen we dit jaar ook wat gaan doen met de belichting van het podium.

Dat wordt op zeker een concert om je vingers bij af te likken.

Kortom, een superleuke muziekmiddag die je zeker niet mag missen.

Het concert vindt plaats in de PX in Volendam. Aanvang is 16.00 uur. Zaal open om 15.30 uur. Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar à € 7,50 (donateurs krijgen kaarten gratis toegestuurd). Zorg dat je erbij bent!