Spectaculair concert

In de afgelopen week zijn onze donateursbrieven weer rondgebracht. We zijn dit jaar wat later dan normaal. Dit heeft ermee te maken dat we dit jaar geen nieuwjaarsconcert hebben gegeven. In december hebben we al een kerstconcert gegeven in Monnickendam en het nieuwjaarsconcert zou voor ons daar te dicht op zijn.

We hebben ons donateursconcert uitgesteld naar zondag 25 maart 2018, wederom in de PX. Noteer deze datum in uw agenda. We hebben een hele leuke gastband die samen met ons een programma in Engelse stijl zal gaan verzorgen. Deze band is The Beatlex. The Beatlex is sinds hun oprichting in 2002 uitgegroeid tot 1 van de beste Beatles Tribute Bands van Nederland. In 2006 werden The Beatlex uitgeroepen tot winnaar van de prestigieuze Beatles Unlimited Golden Apple Award door het tijdschrift Beatles Unlimited. Succes verzekerd dus!

Ze zullen na afloop ook nog wat nummers spelen om de feeststemming erin te houden.

Verder zal het concert worden aangekleed met een High Tea concept. Dit wil zeggen dat tijdens het concert kleine hapjes worden geserveerd die door de corpsleden worden verzorgd. Uiteraard zal het programma van het corps geheel in Engelse stijl worden opgesteld en zullen we ook samen met de band wat nummers spelen. Daarnaast hebben we nog een gastartieste die een nummer van Adele zal gaan zingen onder begeleiding van het corps. Dit gaat echt top worden!

Sommige donateurs waren wat sneller dan wij de kaarten bij de voorverkoopadressen konden krijgen. Excuses daarvoor, maar de kaarten liggen er nu echt op de volgende voorverkoopadressen:

• M-Zone (op De Stient);
• Jan Cas Sombroek (Havenstraat 3);
• Lou & Mi (Burgemeester van Baarstraat).

De kaarten kosten € 15 per stuk. Donateurs krijgen 50% korting! Geen geld voor een topconcert!
Uiteraard hopen we u massaal te zien op 25 maart in de PX en hopen we dat u ons ook dit jaar weer massaal wilt steunen. We hebben het hard nodig en zullen uw donaties zeker heel goed besteden ten behoeve van het voortbestaan van deze mooie vereniging.