Wilhelmina geeft een heel leuk kinderconcert

Op zondag 13 april aanstaande zal Fanfarecorps Wilhelmina een heel leuk kinderconcert gaan geven. Dit concert vindt plaats in het Don Bosco College aan de Heideweg en begint om 11.00 uur.

Gedurende ongeveer een uurtje zullen we hele leuke stukken spelen voor jong en oud. Doel is om zoveel mogelijk kinderen tussen 8 en 12 jaar in het Don Bosco te krijgen, want dit concert is speciaal voor hen bedoeld. Via de basisscholen zullen flyers aan de kinderen in voormelde doelgroep worden uitgedeeld.

Natuurlijk is ook oudere jeugd welkom, waarbij geen maximumleeftijd geldt. Als u wilt komen kijken, laat u dan ook niet weerhouden. Iedereen is welkom, maar neem bij voorkeur zoons, dochters, neefjes of nichtjes mee in voormelde leeftijdscategorie.

Tijdens het concert zal ons jongste lid (13 jaar (nog net)) een mooie solo spelen. Daarnaast zal een zanger, een zangeres en een verteller meedoen. Het gaat erg leuk worden, dus kom met het hele gezin kijken en luisteren en neem iedereen mee die je kent.

Willen jullie op de hoogte blijven van de activiteiten van het corps, bezoek dan onze site en meld je aan voor de halfjaarlijkse nieuwsbrief op www.fanfarewilhelminavolendam.nl

We zien jullie graag op 13 april aanstaande!