Fanfarecorps Wilhelmina in concert

Op zondag 18 januari 2015 geeft Fanfarecorps Wilhelmina Volendam weer haar jaarlijkse nieuwjaarsconcert, tevens donateursconcert.

Dit jaar is besloten geen gastact uit te nodigen, maar om het concert geheel door het fanfarecorps in te laten vullen. Naast het fanfarecorps als geheel, zullen een aantal ensembles en combo’s met een kleinere bezetting een aantal verrassende stukken spelen.

Wel is er een soort van voorprogramma. Het Tamboercorps Volendam zal het concert namelijk openen met een aantal spectaculaire slagwerknummers. Hierin worden ze bijgestaan door het melodische slagwerkgedeelte van de drumband van Olympia Con Brio uit Monnickendam.

Kortom, een superleuke muziekmiddag die je zeker niet mag missen!!

Het concert vindt plaats in de PX in Volendam. Aanvang is 16.00 uur. Zaal open om 15.30 uur. Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar à € 7,50 (donateurs krijgen kaarten gratis toegestuurd). Zorg dat u erbij bent!

Meer informatie is te vinden en verkrijgbaar via www.fanfarewilhelminavolendam.nl