Wilhelmina Volendam geeft gezamenlijk concert met Abdissenbosch Landgraaf

Deze vrijdag: ernstig mooie muziek in de Jozef, be there!

Vrijdagavond aanstaande geeft Fanfarecorps Wilhelmina een gezamenlijk concert met Fanfare Abdissenbosch uit Landgraaf. Tijdens dit concert zullen beide corpsen een mooi programma neerzetten met leuke bekende nummers, zoals:

• Cry me a River van Michael Buble (met bugelsolo);
  • The Incredibles (uit de bekende film);
  • Muziek uit “Les Miserables”;
  • Magic Slides (met solo van 3 trombones)

En natuurlijk nog veel meer prachtige muziek, waaronder ook een drietal marsen. Tevens zullen we 2 stukken samen uitvoeren. Fanfare Abdissenbosch is dat weekend in de gemeente Edam-Volendam vanwege een concertreis, en zal zondagmorgen tevens de mis in de Nicolaaskerk in Edam muzikaal ondersteunen. Waar anders moet je natuurlijk zijn dan in zo’n muzikale gemeente?

Deze mooie samenwerking tussen 2 muziekculturen mag je natuurlijk niet missen.

Het concert begint om 20.00 uur en vindt plaats in De Jozef. Toegang € 3. Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar. De zaal is open vanaf 19.30 uur.

Zet het in je agenda, vrijdag 18 oktober, 20.00 uur, Jozef, megaspektakel!