Nieuwjaarsconcert Fanfarecorps Wilhelmina Volendam

Op zondag 19 januari 2014 geeft Fanfarecorps Wilhelmina Volendam weer haar jaarlijkse nieuwjaarsconcert, tevens donateursconcert. Dit jaar zal Simon Stein als special guest optreden met het corps. Simon zal samen met het corps een aantal nummers doen, zoals “Cry me a River” van Michael Buble, “A Letter” van de Cats, “Love is all” van Roger Glover en “Down on the Corner” van Creedence Clearwater Revival. Daarnaast zal het corps natuurlijk zelf nog een aantal nummers brengen, variërend van klassiek tot populair. Het corps is van alle markten thuis. Kortom, een erg leuke muziekmiddag die je zeker niet mag missen.

Het concert vindt plaats in de PX in Volendam. Aanvang is 16.00 uur. Zaal open om 15.30 uur. Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar à € 7,50 (donateurs krijgen kaarten gratis toegestuurd).